Üye Memnuniyet Politikası

ÜYE MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ

 

Üyelerimiz ve stratejik ortaklarımızın ihtiyaç ve beklentilerini sürekli geri bildirim alma kanallarımızı açık tutarak katma değer yaratacak bölgesel ve sektörel projeler oluşturmak ve uygulamak. Birlikte başarma değeri oluşturarak üyelerimizin ekonomik gelişimine yaptığımız kurumsal katkıyı memnuniyete çevirmek.

__________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Değerli Üyelerimiz,

    Menemen Ticaret Odası olarak görüşlerinizi önemsiyoruz. Bu çerçevede Odamıza sunacağınız, talep, şikayet, öneri vb her konuda yapacağınız görüşler hizmet kalitemizi arttırma açısından bizlere fayda sağlayacaktır. Aşağıda paylaşmış olduğumuz Tablo da görüleceği üzere tarafımıza ulaştırılan geri bildirimlerinizin değerlendirme süreleri ve değerlendirme seviyesi ile ilgili bilgi verilmiştir. 

    Odamıza gerçekleştireceğiniz geri dönüşlerinizi, Anasayfada yer alan Talep/Öneri linkinden, İletişim sayfasından veya Kurumsal Başlığı altında direk ilgili birimin ilgili kişisine ait olan formları doldurarak iletebilirsiniz.

Bilgilerinize sunulur.

Saygılarımızla,

Menemen Ticaret Odası


 

Bildirimlerin Tanımlanması ve Sınıflandırılması

Menemen Ticaret Odası’nda geri bildirimler aşağıdaki tabloda görüldüğü şekilde tanımlanır ve önceliklendirilir.

BİLDİRİM TİPİ

ÖNEM DERECESİ

GİZLİLİK DERECESİ

ASGARİ ÇÖZÜM BİLDİRİM SÜRESİ

DEĞERLENDİRME SEVİYESİ

Talep

(Süreç ile ilgili)

A: Önemli

Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi, Kamuya Açık

Acil

1-5 iş günü

 

Orta Vade

1-10 iş günü

 

Uzun Vade

1-60 iş günü

ACİL ÇÖZÜM BEKLEYEN

1. Seviye; Üye Memnuniyeti Ekibi

2. Seviye; Genel Sekreter

3. Seviye; Yönetim Kurulu Başkanı

 

ORTA VADE ÇÖZÜM BEKLEYEN

1. Seviye; Üye Memnuniyeti Ekibi

2. Seviye; Genel Sekreter

3. Seviye; Yönetim Kurulu

4. Seviye; Oda Meclisi

Ara Değerlendirmeler

Personel İletişim Toplantıları

Meclis Toplantıları

Üye Memnuniyeti Ekip Toplantıları

 

UZUN VADE ÇÖZÜM BEKLEYEN

1. Seviye; Üye Memnuniyeti Ekibi

2. Seviye; Yönetim Kurulu

Not: Dahili sistemde çözülemeyen konular üst kurumlara (TOBB, İlgili Bakanlık vb.) iletilir.

B: Normal

Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi, Kamuya Açık

C: Önemsiz

Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi, Kamuya Açık

Öneri

(Süreç ile ilgili)

A: Önemli

Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi, Kamuya Açık

B: Normal

Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi, Kamuya Açık

C: Önemsiz

Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi, Kamuya Açık

Şikayet

Tüm faaliyetler, Altyapı, Süreç ve İnsan Kaynakları ile İlgili)

A: Önemli

Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi

B: Normal

Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi

C: Önemsiz

Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi

Anket ve Araştırma Sonuçları

B: Normal

Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi, Kamuya Açık               

Orta Vade

1-10 İş günü

Üye Memnuniyeti Ekibi Toplantıları Personel Toplantıları

Yönetim Kurulu Toplantıları

Meclis Toplantıları

Uzun Vade

1- 60 iş günü